دیدارجلالتمآب محمد حافظ آغا حکیم والی ولایت پنجشیر از مؤسسه تحصیلات عالی پنجشیر

pjru_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۲:۵۸
مؤسسه تحصیلات عالی پنجشیر

دیدار و ملاقات همه جانبه ی جلالتمآب محمد حافظ آغا حکیم والی پر افتخار ولایت پنجشیر از مؤسسه تحصیلات عالی پنجشیر!
 
روز چهار شنبه مؤرخ ۱۴۰۳/۲/۱۲هجری شمسی مصادف به ۱۴۴۵/۱۰/۲۲هجری قمری، جلالتمآب حافظ محمد آِغا حکیم والی پر افتخار ولایت پنجشیر از کانون علمی مؤسسه تحصیلات عالی پنجشیر دیدار کرد. 
این جلسه در صالون جلسات شورای علمی ریاست مؤسسه تحصیلات عالی پنجشیر با تلاوت آیات کلام الله مجید گشایش یافت، در ابتداء جلسه فضیلتمآب مولوی مصطفی ابوسعید رئیس مؤسسه تحصیلات عالی پنجشیر به جناب والی صاحب خوش آمدید و خیر مقدم عرض نموده و بیانیه ی علمی و مقدماتی خویش را ابراز و از حضور  و عنایت جناب والی صاحب به این نهاد علمی اظهار سرور بیحد کرده و جایگاه‌ پوهنتون و دانشگاه های کشور را در زمینه رشد، تعالی و امنیت یک مملکت بیان داشت.
متعاقبا پوهنمل مولوی سید نعیم احمدی معاون علمی و امور محصلان این نهاد به والی صاحب موصوف خوش آمدید و خیر مقدم عرض نموده و از فعالیت های تدریسی و بغرنج علمی و اداری این نهاد مختصرامعلومات داد.
متعاقبا برخی رؤ سای پوهنحی ها و اساتید گرامی این نهاد، مشاکل، پیشنهادات، نظرات و انتقادات سالم خویش را به منظور ارتقای کیفیت در سطوح مختلف علمی و اداری چون نداشتن مسجد، تالار، تعمیر تدریسی، کفتریا، حمل و نقل ترانسپورت، کمبود اعضاء کادر علمی در برخی از دیپارتمنتهای این نهاد علمی و ... را مطرح و جناب والی صاحب به حوصله مندی کامل استماع فرموده و وعده دادند که هرچه سریع به بغرنج ها و نواقص این نهاد توجه خواهد کرد
مجلس با حمد و ثناء و دعاء خاتمه یافته و در اخیر از تمام صنوف درسی و ساحات سبز این نهاد علمی دیدار نمود.
ریاست مؤسسه تحصیلات عالی پنجشیر از تشریف آوری جلالتمآب محترم والی پر افتخار ولایت پنجشیر ابراز تقدیر و امتنان نموده و از بارگاه ایزد منان، سعادت دارین را برای موصوف و همه دست اندرکاران حکومت سرپرست مستدعی است.
با احترام 
نشرات ریاست مؤسسه تحصیلات عالی پنجشیر

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۲:۳۴
Background image

دیدار والی ولایت پنجشیر همرای وزیر محترم تحصیلات عالی

وزیر تحصیلات عالی: برای رفع مشکلات موسسه تحصیلات عالی پنجشیر متعهد هستیم والی پنجشیر مشکلات موسسه تحصیلات عالی این ولایت را با شیخ الحدیث ندا محمد ندیم وزیر تحصیلات عالی امارت اسلامی. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۳/۹ - ۱۳:۴۰
Background image

اهمیت مذهب امام ابوحنیفه

دیروز مورخ  ۸ جوزا برنامه تحت عنوان  اهمیت مذهب ابوحنیفه ،معرفی شاگردان و روابط سیاسی واجتماعی امام اعظم در موسسه تحصیلات عالی پنجشیر در همکاری کمیته فرهنگی موسسه برگزار گردید 
که در. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۲:۵۸
Background image

دیدارجلالتمآب محمد حافظ آغا حکیم والی ولایت پنجشیر از مؤسسه تحصیلات عالی پنجشیر

دیدار و ملاقات همه جانبه ی جلالتمآب محمد حافظ آغا حکیم والی پر افتخار ولایت پنجشیر از مؤسسه تحصیلات عالی پنجشیر!
 
روز چهار شنبه مؤرخ ۱۴۰۳/۲/۱۲هجری شمسی مصادف به ۱۴۴۵/۱۰/۲۲هجری قمری،. . .

BACK TO NEWS